Grade R Spring Lesson Plan: Life Skills

Lesplan Titel:

Graad R Lewensvaardighede Lesplan: Lente

Benodigde Materiaal:

  • Prente van lente (blomme, reënboë, ens.)
  • Kleurpapier, plakkers, gom, skêrs
  • Boek: ‘Lente is Hier!’
  • Projektor of interaktiewe witbord (indien beskikbaar)
  • Liedjies oor lente
  • Plakkaat met seisoenveranderinge

Leerdoelwitte:

  • Studente sal die kenmerke van lente kan benoem en verstaan.
  • Studente sal seisoenale veranderinge kan identifiseer.
  • Studente sal kreatief betrokke raak deur kunsaktiwiteite.

Sleutelwoordeskat:

  1. Lente – Die seisoen wat volg op die winter.
  2. Blom – Die deel van ‘n plant wat gewoonlik kleurvol is en saad dra.
  3. Reënboog – ‘n Boog van kleure wat in die lug verskyn wanneer sonlig deur reëndruppels skyn.
  4. Seisoene – Verskillende tye van die jaar met spesifieke weerpatrone.
  5. Sonskyn – Wanneer die son helder skyn.

Vorige Leerwerk:

Studente het onlangs winter geleer en weet van koue weer, sneeu en koue klere.

Antisipasie van Uitdagings en Oplossings:

  • Probleem: Sommige kinders mag sukkel om tussen seisoene te onderskei.
    • Oplossing: Gebruik visuele hulpmiddels soos prente en plakkate om verskille te verduidelik.
  • Probleem: Sommige studente mag sukkel met fyn motoriese vaardighede tydens kunsaktiwiteite.
    • Oplossing: Bied hulp en vereenvoudigde opsies vir skeeraktiwiteite.

Begin Aktiwiteite (4 minute):

  • Verwelkom studente en hersien die vorige les oor winter.
  • Stel die leerdoelwitte van die dag bekend.
  • Speel ‘n vrolike liedjie oor lente om belangstelling te wek.

Middel Aktiwiteite (32 minute):

  1. Direkte Instruksie (10 minute):
    • Lees die boek ‘Lente is Hier!’ saam met die klas.
    • Bespreek die karaktertrekke van lente soos plante wat weer groei en warmer weer.
  2. Geleide Praktyk (10 minute):
    • Bespreek prente van lente, soos blomtuine en reënboë.
    • Laat studente elkeen ‘n prentjie van lente kies en oor hul prentjie praat.
  3. Onafhanklike Praktyk (12 minute):
    • Studente maak hul eie lente-kunswerk deur kleurpapier, gom en plakkers te gebruik.
    • Laat hulle blommetjies en reënboë maak en op ‘n plakkaat plak.

Eind Aktiwiteite (4 minute):

  • Opsomming van wat geleer is deur studente te vra om een ding wat hulle oor lente geleer het met die klas te deel.
  • Sluit af met ‘n kort aktiwiteit waar studente sonder leiding iets kleur wat met lente verband hou.

Assessering en Begripstoetse:

  • Mondelinge terugvoering oor wat lente is en sy kenmerke.
  • Visuele beoordeling van kunsaktiwiteite om begrip te sien.
  • Aktiewe deelname gedurende hul lesing en bespreking.

Differensiasie Strategieë vir Diverse Leerders:

  • Bied visuele en kinestetiese materiale om leer te ondersteun.
  • Gee individualiseerde ondersteuning vir studente wat dit nodig het tydens kunsaktiwiteite.
  • Bied gevorderde leerders addisionele uitdagings soos om ‘n kort storie oor lente te skryf.

Onderrignotas:

  • Lente is ‘n wonderlike tema om kinders kreatief te betrek deur die gebruik van kuns en musiek.
  • Maak seker om inklusiewe taalgebruik en diverse voorbeelde te gebruik.
  • Maak seker dat almal toegang het tot al die material nodig vir die les, veral studente met gestremdhede.

Vergeet nie om na die weer en natuur reg rondom die skool te verwys om die konsepte meer tasbaar en herkenbaar te maak vir die kinders.